Rindu Ejoy

Maaf kalau saya rindukan awk, still lagi ingatkan awak :( Jujur saya cakap saya tak boleh lupakan awak. Even kita kenal tak lama awk la org pertama yang saya tak boleh lupa. Saya tak tahu kenapa. Dah banyak cara saya buat untuk lupakan awak sayang, but i can't... Saya dah delete gambar awak, gambar kita, mesej awak, buang awak jauh dari hati saya. Tapi bukan ketenangan yang saya dapat, lagi seksa ada lah. Kenapa dengan saya ni, saya tak boleh la wak lupakan awak. Awk curi hati saya, awk buat saya jatuh hati pada awk. Awk tahu? memang ramai org yang ejas sy tapi semua tu tak sama dengan awak. Buat ape saya kapel dengan org lain tapi hati saya masih lagi pada awak? Sungguh, saya tak pernah sayang dan cinta lelaki lain mcm awak. Saya rindu awak sangat-sangat Ejoy. Saya tak nak benci awk! jauh di sudut hati saya mengharapkan kita bersatu kembali. Maafkan saya sebab tak dapat lupakan awak :'( saya sayang awak. Terlalu sayang...

No comments:

Post a Comment