aku berbaju kurung

salam kawan ! lama xupdte doe . sori aku bz skrg nim . nk sntuh lappy pom jrg skali . oke brbalik kita dgn tjuk aku berbaju kurung .. yess ... itu perlu kau tahu aku sekarng suka berbaju kurung . haha ! slama ni pergi bndar pakai baju kurung mmg xar .. kalu bju kurung pom aku buley kire dlm stahun .. hahaha ! law pkai pom msa ary raya n prgi mkn gulai . sejak aku keje kt kedai mkn ni kan , aku rase aku suka pkai bju kurung , betul lorh .. xtipu . mak aku kate manis jer bila owrg prempuan pkai bju krung .. hahaha ! aku suke aku suke . dan skrang aq sedang mengidam nak cari kain bju kurung . haha ! sengal la kan ??? that me mashi masitah .

ohhh i love pink  .. haha . tgk ? cara aku duduk ayu doh . hahaha ! nim mlas nok puji eyh . kkg kate aku angkt ekor dri plok . 
pic nim mase aku outing nan sep-2 tmpat aku kje . yg pkai bju purple 2 najihah . oren plak ain . tukang masak kite . auuwww .. 
3 gadis ayu berbaju kurung - najihah , angah , mierah . 2 jejaka prasan hensem - pie & alif . haha !

ohhh ayu nye saya .. sy suka baju kurung ! auwww .

baiklah i have to go now .. bhai !


No comments:

Post a Comment